Miniture paper bags plus freebie sketch


Spring has finally arrived here in the Netherlands, yay!! So I was already happy because of the weather, but I'm even more excited because I'm soooooooooo happy with my new project: little paper bags!! But you can make them in any size. You can use them as an embellishment for scrapbooking or other papercrafts, but they'll be very happy to be used as a tag or a card as well.



Here's my sketch, feel free to use it:



The pink one has a charm I got from Marjanne. Thank you Marjanne for this lovely apple charm!!! Perfect for my appleapricot blog!


Bye bye for now, have a wonderful day!




12 comments:

  1. heel erg leuk

    groetjes gré

    ReplyDelete
  2. Oooooooooohhhhhh, wat zijn ze leuk en helemaal geweldig voor het canvas waar ik nu mee bezig ben. Thanks!!!!! Heb je dat zelf getekend? Het patroon?

    ReplyDelete
  3. Wow deze zijn leuk zeg.Ga het patroontje even opslaan.Enne ik kijk al uit maar je Smash!!!!!!

    Fijn weekend,lfs

    ReplyDelete
  4. Bedankt voor jullie lieve reacties :)

    @Lisette: ik heb een bestaand tasje (van een parfummonstertje) als inspiratie gebruikt, maar je brengt wel op een idee :) En ik ben superbenieuwd naar je canvas!! leuk!!

    @Anja: Ben ook heel benieuwd naar jouw smash, heb je al een nieuwe om te laten zien? :) Jij ook een fijn weekend!

    liefs, Wendy

    ReplyDelete
  5. Ik las op mijn blog dat je zei dat we swapmaatjes waren, kwartje viel nog niet pas toen ik me mail las..af en toe ben ik zo lekker blond maar wat leuk dat wat voor mekaar mogen maken. Ik heb even op je blog gesnuffeld en wat een leuke aparte dingen maak je zeg, moest wel volger worden zo hoef ik niets meer te missen van je ideeen...tot swaps..Knuf peet

    ReplyDelete
  6. haha, dank je Peet. Liefs en tot swaps :)

    ReplyDelete
  7. Wat een ontzettend leuke tasjes. Zelfs mijn puber dochter vind ze helemaal ooooooooooooh. Nou dat zegt heel veel.

    Ze zijn ook erg leuk om aan een kadootje te doen ipv een labeltje.

    ReplyDelete
  8. What a cute card.. I just love those little bags.. What a great idea!!

    Hugs, Linda

    ReplyDelete
  9. @Sientje: dank je voor je lieve reactie Sientje, wat leuk dat je dochter ze ook leuk vindt :)

    @Linda: thank you Linda!

    ReplyDelete
  10. wat ontzettend leuk zeg!!

    ReplyDelete
  11. Wat een schattige tasjes, die ga ik zeker eens uitproberen.

    groetjes
    Brigitta

    ReplyDelete
  12. @Marjanne: dank je wel :)

    @Brigitta: dank je wel, en wat leuk dat je volger bent geworden, ik ga gauw ook bij jou op je blog kijken!

    liefs, Wendy

    ReplyDelete

Thank you so much for leaving me a sweet message, I love reading your comments. Hugs and happy day to you! xx Wen